descripcion

descripcion

viernes, 13 de mayo de 2016

LETRAS GALEGAS 2016

Teño un barco de xoguete                                                    O meu barco de xoguete!
e nel me quero embarcar.                                                     o meu barco moito val,
Polos mares dos meus soños                                                verei terras, verei illas,
quen me verá navegar!                                                         verei mares de coral...!

Navegarei por mil ríos                                                          Andei todos os mares
sete mares hei cruzar.                                                           Xa cansei de navegar
No meu barco de xoguete                                                    co meu barco de xoguete
cansarei de viaxar.                                                               sen saír do meu fogar!

No meu barco de xoguete,                                                   
mariñeiro e capitán...!                                                           
non teño medo ao trebón,                                                      Manuel María
non me asusta o furacán!                                                       "O meu barco", 1968      

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize a picture slideshow
Bicos agarimosos